21 listopada 2010

PROJEKT DIZAJN 2010


Wczorajszy wieczór spędziłam w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego na Świętojerskiej przy okazji wykładu połączonego z wystawą w ramach tegorocznego Projektu Dizajn. To trzecia taka impreza. W tym roku całość była poświęcona pracy, projektom i osobie Roberto Palomba, włoskiego projektanta.

Roberto mówił dużo (jak to Włosi), dużo gestykulował (jak to Włosi), wszystko odrobinę chaotyczne, ale z poczuciem humoru. W skrócie przedstawił swoje najbardziej charakterystyczne projekty, z których jest dumny. Opowiedział o swojej firmie, o pracowni, o pasji, jaką jest projektowanie.

Poza wykładem można było zobaczyć przedstawione na slajdach projekty (meble, oprawy oświetleniowe, ceramika łazienkowa).

Bardzo się cieszę, że udało mi się trafić na ta imprezę. Było bardzo dużo ludzi (bardzo wystylizowanych ;p), super organizacja. To, czego mi brakowało, a czego się spodziewałam, to informacji, wskazówek dla projektantów na temat procesu projektowego, dokładniejszego ukazania etapów powstawania przedmiotów...na pewno też więcej inspiracji. Z drugiej strony nie były to warsztaty, tylko prezentacja. Może nastawiałam się na zbyt dużo? ;P

Chyba mój faworyt wystawy- Lama Chaise Lounge - wielki plus za kolor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz